Rumiersn benimde arkadaşım, komşum, kız kardeşim yok. Kızım da olmadı 2 oğlum var 😂 ama seviyorum ben yalnız olmayı eşim en yakın arkadaşım yalnızlık çekmiyorum tek özendigim şey bebek arabasında duran çocuklar 😂 bizimkiler durmuyor dursalar hep gezerim