Gulsbaby use1234 o günlerim aklıma geldi. Seni çok iyi anlıyorum:( her şeyi denemiş biri olarak doğru emzirme ve gümüş kapak ile atlattım bu süreci ama üç buçuk ay sürdü. Çünkü bebeğim doğru meme kavramayı o zaman öğrendi. Birazcık sabretmeniz gerekli.
momyumy Aynısı yaşadım uçları resmen kan toplamıştı 4 günde hemen gümüş kapak aldık kesinlikle tavsiye ediyorum alabilirseniz alın..
sena33 use1234 ben de yumuşadıkça geçer diye düşünüp nemli tutmaya çalışıyordum doktora sorduktan sonra dediği gibi yapınca hemen toparlamaya başladı. Sizinki de en kısa süre de geçer inşallah çok zor acısı
1sirinannesi use1234 Zeytinyağı ya da lansinoh kremi kullanın, bende işe yaradı onlar, çok geçmiş olsun.