use1234 ben de ağlayarak emziriyordum doktorumun önerdiği ilk şey açık bırakmak oldu. Sonuçta bir yara ve nemli tutarak iyileşmesi gecikir gümüş kapak ped vs kullanma dedi. Onlar aslında daha hafif durumla dişin ve asıl yara olmaması için. %100 pamuklu çamaşır kullanın fırsat buldukça açık bırakın. Lansinoh krem yumuşatıyor evet ama ben en çok karbonatlı sudan fayda gördüm eskiden annemler kullanırmış. Her emzirme öncesi sonrası karbonatlı su ile sildim kendi sütümü sürdüm kuruması için açık bıraktım ve müsait oldukça açık durdu. Sütünüz akıyorsa çamaşırınız ıslandıkça değiştirin nemli kalmasın. Böylece benim birkaç günde çok hızlı iyileşti.