Mazikeen ben de adet kabı kullanıyorum çok rahat gerçekten özellikle uyurken 👌 ama bende ki sorun adetin 3. Ve 4. Günlerinden sonra takamıyorum kayıyor ilk iki gün hiç sorun olmuyor bu neden olabilir bir de çok az sızıntı oluyor onun içinde günlük ped koyuyorum sizde de oluyor mu