ZeydsMom hassas bir cildiniz varsa tampon rafının önünden bile geçmeyin. Geçen yaz hayatımda ilk kez adet dönemim tatile denk geldi ve tampon kullandım. Temmuz ayında tampon kullandım, şubat ayında enfeksiyondan kurtuldum. Bu kadar uzamasının sebebi tabi benim doktora gitmeden kafama göre fitil ve mantar hapı alıp kullanmamdı ama sonrasında doktora gitmeme rağmen ilk doktor da düzgün tedavi uygulamadı. Diyeceğim o ki kullanan ve memnun olan çok kişi var ama size nasıl bir etki yaratacağı muamma. Çok şart olmadıkça kullanılmasının da bir anlamı yok bence. Çünkü ister istemez otururken kalkarken hissediliyor ve rahatsızlık duyuluyor. Son gittiğim ve doğru tedavi uygulayan doktor tampon kullanarak hiç iyi yapmadığımı, tamponun pek de sağlıklı bir şey olmadığını söylemişti