Damla_eflin Handeeeeee Yaşadığım yerde çocuk doktoru yok gidemedim sadece acile götürdük bize bir krem yazdı onu Suanlik kullanıyorum mevsimselmis öyle dedi bana
Handeeeeee Damla_eflin öff İnternet’e yazınca saçma sapan hastalıklar çikiyor. Başka çocuklarda da görmüş mü doktor
Damla_eflin Handeeeeee Yok canım mevsimselmis her çocukta oluşan birseymis korkmayın dedi birde ayaklarını havalandırın uyurken falan çorap giydirmeyin dedi bana
Deniz3434 Damla_eflin bizimde öyle oldu hem el hem ayak dr hemen kan tahlili istedi maalesef b12 ve Demir eksikliği çıktı toparladık biraz geçti 4 ay oldu
Damla_eflin Deniz3434 Bu akşam farkettim el ayak bitti buseferde başında konak gibi olup soyuluyor acil Mevsimsel demişti bana sağlık ocağına götürsem bakarlar mi ki
lenannannesi Damla_eflin yok götürmedim randevu bulamıyorum maalesef acılde pek ilgilenmez doktora randevü alın der siz gosterdınızmı
Damla_eflin lenannannesi Acile gösterdim mevsimsel olduğunu söylediler bana şuan geçti ama Buseferde başında soyulmalar böyle konak gibi oluştu temizleyince kanıyor götürsem yine krem verip yollarlar Galiba
Deniz3434 Damla_eflin bakıyorlar büyük ihtimalle alerjik diyecek bence kan değerlerine baktırın içiniz rahat etsin
Damla_eflin Deniz3434 Acilde kan falan almadilar ben en iyisi dediğiniz gibi yapayım olmadı özele çocuk doktoruna götürürüm