Damla_eflin Kızlar oğlum 2 buçuk yaşında elleri ve ayaklari soyulmaya başladı bu normalmi ilk defa başımıza geliyor napmaliyim doktora götürmelimiyim acaba😞
LadyGaddar Damla_eflin Gecen haberlerde gördüm el ayak hastalığı olarak geçiyor,cok salgin varmis, benzettim sizin fotoyu,aile hekimine gösterseniz daha iyi olur bence
lenannannesi Damla_eflin yok götürmedim randevu bulamıyorum maalesef acılde pek ilgilenmez doktora randevü alın der siz gosterdınızmı
gamzes-26 Benim kızda 2 yaşında topuklarında oluyor eczacıya sordum sürekli panduf patik giydiriyorsan terlemeden olabilir dedi bir nemlendirici verdi
Damla_eflin gamzes-26 Çıplak ayakla yatırıyorum ama gün icerisinde külotlu çorap giydiriyorum ondan olabilirmi acaba
gamzes-26 Damla_eflin terlediği için olabiliyormuş soyulmalar gün icerisinde çıkarıp biraz hava aldırmayı deneyin birde karbonatlı suda bekletin o da iyi geliyor
Damla_eflin Handeeeeee Yaşadığım yerde çocuk doktoru yok gidemedim sadece acile götürdük bize bir krem yazdı onu Suanlik kullanıyorum mevsimselmis öyle dedi bana