Beyninizikullanmakucretsizdir Tombikdonerartikcokpahali Rabbim yardımcın olsun canım benim yapabileceğim birşey var mı varsa söyle lütfen elimden geleni yapmaya çalışırım 😞
Ballilokmam11 Mnbj123 Aralık ayında aldim ben kamerası çok güzel donma kasma yapmıyor yani ben memnunum gayet güzel
Ecekus_mom Tombikdonerartikcokpahali geçmiş olsun öncelikle eşim bipolar hastası yazmışsınız, mahkemeye başvurup acaba alışverişini kısıtlayabilir misiniz? Böylelikle gereksiz harcamaların önüne geçmiş olursunuz
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 yok inanın 74.000 e almış faturalar falan hepsi var. Ben gene 68 alan falan olursa satarım baya düşüyorum zor durumda olduğum için yoksa yardımcı olurum bu halde olmasaydim
Ecekus_mom Mnbj123 bende de alt modeli kullanıyorum çok memnunum. İphone kullanıyordum daha önce fakat samsung daha çok hoşuma gitti. Kalemi ile not yazarsınız ekrana, bi de tuşu var foto çekiyor. Yani kalem olmasa da olur
Gizmokzilla Canım tombiğim Rabbim yardımcın olsun güzelim, sıfır sayıldığı için aslında alıcısı daha çok olur 2.ele göre. Letgoya koysan satılır bence 🌸
Gizmokzilla Tombikdonerartikcokpahali yavrum bilemedim öneride bulunmak istiyorum aklıma hiç bir şey gelmiyor çok üzülüyorum 😔
Tombikdonerartikcokpahali SevimliHayaletCasper ya kalem kullanacağım ixin demiyorum ama alan kalemini de alır belki