Tombikdonerartikcokpahali 74.000 TL ye teknosadan aldik kalemini kaybettik. Alalı 15 gün oluyor ne yazabilirim hiç bilgim yok dolaba falan bakıyorum 35 bine sıfırlari koymuşlar galiba onlar yurtdışı telefon ama benim ki yurtiçi
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 pişman olmadım. İstem dışı alınan bir telefon paraya ihtiyacımız var. Eşim bipolar hastası istemsizce almış ve bir gün boyunca kullanmış. Bizim telefonlarımız olduğu için satıyorum. Kalemini de bulamıyoruz kaybetmiş
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 inanın daha yeni almış benim de durumum yok o yüzden satıyorum evde para kalmadı herşeyi aldı yedi bitirdi
Beyninizikullanmakucretsizdir Tombikdonerartikcokpahali Rabbim yardımcın olsun canım benim yapabileceğim birşey var mı varsa söyle lütfen elimden geleni yapmaya çalışırım 😞
Ecekus_mom Tombikdonerartikcokpahali geçmiş olsun öncelikle eşim bipolar hastası yazmışsınız, mahkemeye başvurup acaba alışverişini kısıtlayabilir misiniz? Böylelikle gereksiz harcamaların önüne geçmiş olursunuz
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 maalesef açılmış birşeyi geri almıyorlar. 4 tane daha ayriyeten almış onları açılmamış olduğu için iade ettik
Mnbj123 Tombikdonerartikcokpahali çok üzüldüm para bulundurmayın üstünde fazla dediğim gibi bana lazım ama biraz bütçemizi zorlar kalemsiz çalışıyor mu bu arada ben de Samsung telefon bakıyorum
Ballilokmam11 Mnbj123 kalemsiz çalışır tabi bende s23 ultra var kalemi de var cok nadir bazen oynamak için kullanırım güzel telefon uygunsa size tavsiye ederim
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 evet kalemsiz çalışıyor hiçbir sıkıntısı yok size gene birşeyler yaparım inanın ben de çok zor durumdayım
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 başka kalem var başka telefonun uyar ise onu gönderim yaparım giriş falan yapiliyor onla nasıl birşey tam bilmiyorum ama
Ecekus_mom Mnbj123 bende de alt modeli kullanıyorum çok memnunum. İphone kullanıyordum daha önce fakat samsung daha çok hoşuma gitti. Kalemi ile not yazarsınız ekrana, bi de tuşu var foto çekiyor. Yani kalem olmasa da olur
Mnbj123 Ballilokmam11 sizinki bunun bir alt modeli sanırım nasıl memnun musunuz bayağı pahalı olmuşlar ya fotoğraf çekimi nasıl güzel çekiyor mu
Ballilokmam11 Mnbj123 Aralık ayında aldim ben kamerası çok güzel donma kasma yapmıyor yani ben memnunum gayet güzel
Tombikdonerartikcokpahali Mnbj123 yok inanın 74.000 e almış faturalar falan hepsi var. Ben gene 68 alan falan olursa satarım baya düşüyorum zor durumda olduğum için yoksa yardımcı olurum bu halde olmasaydim