mrsfly Durubusra5 merhaba biz doktordan geldik 3 gün daha zaditen ve netira göz damlası kullanın dedi aynı zamanda dişler de geliyormuş
Durubusra5 mrsfly merhaba aynı şekilde bizede zatiden devam edilecek ve hava ver günde 6 kez dedi. Dün gece odaya soğan kesip karanfil batırdım soganlarin üzerine onu bi deneyin isterseniz bize iyi geldi birazq
mrsfly Durubusra5 5 gündür yapıorum😂😂 bizimki bide coldmix ve otrivine e devam edin dedi ama otrivineyi bırakıcam korkuyorum burun spreyinden. Eşim eczacı ile konuşmuş bu meret hep böle oluyırmus bu adenovirüs bi süre devam ediyormuş tıkanıklık.
Durubusra5 mrsfly ayy inşallah çabucak biter 5 gündür 4 bucuk 5 te kalkıyor tıkandığı için cok zorlanıyorum onada üzülüyorum uykusunu rahat rahat alamıyor 🥹
mrsfly Durubusra5 bizimkide 7,5 bu dönemde genel olarak uykudan sık uyanma oluyormuş dedi alerji doktorumuz burun tıkanıklığı dışında da olan bi durummuş
Durubusra5 mrsfly Allah bağışlasın inşallah çabucak iyilesirler cok teşekkür ederim bu arada bilgileriniz için