Durubusra5 Kızlar ne yaptıysam bebeğimi bi türlü rahatlatamadım hastaydı geriye hirilti ve burun tıkanıklığı kaldı gece sürekli uyanıyor ne yapabilirim serum fizyolojik ve aspiratörü denedim
Meriskus Durubusra5 ılık bir banyoo yaptır Soğanı ikiye kes içine karanfil batır yattıgı yere yakın koy Karanfil 5-10 adet olsun Az bişey vikis sür bogaz kısmına az ama
buseyrdmc Durubusra5 kaö aylık bilmiyorum ama benim oğlum da böyle oldu ne yapsam açılmadı korkutmak amaölı asla söylemiyorum acile gittik 8 gün yatış verdiler üst yol solunum enfeksiyonu çıktı 8 gün boyunca yoğun hava tedavisi gördü
angelottes Durubusra5 Mustela soothing chest balm al göğsüne sür geceleri güzel bir duş aldır sonra burnunu temizle sonra o balmdan sür bakayım iyi gelir inşallah ayaklarını da hep sıcak tut kendinin de aynı zamanda
gncglozclk Durubusra5 nebulizatör var mı canım varsa serum koy hava ver hastaneye gitsen de aynı seyi yaparlar baya rahatlar 🥹 uyku arasında da verebılırsın
mrsfly Durubusra5 ya inanırmısınız aynı durumdayız serum fizyolojik, aspiratör, cold mix, soğan karanfil, nem ayarlaması, otrivine sprey hiçbiri çözmedi yarın doktora götüreceğim. Diş de burun tıkanıklığı yapıyor diyorlar ama bilemiyorum
Durubusra5 mrsfly bende bütün saydiklarinizi denedim yarın hastane yolu göründü inşallah çabucak iyilesir kuzular
mrsfly Durubusra5 ben geçen hafta götürmüştüm başka bi sebebten ciğerler temiz demişti anlamadım gitti. Bizde yarın gidecepiz yoksa kafayı yicem cocuk sabaha karşı uyanıyor burnu tıkalı -.- allah yardımcımız olsun
Durubusra5 mrsfly geçen pazartesi bende götürdüm film bile çektiler çok şükür temiz çıktı ama bi türlü geçmedi Amin
Durubusra5 mrsfly 21 nisanda göz enfeksiyonu ile başladı ateş ishal onlar gecri çok şükür öksürük hirilti burun tıkanıklığı 10 gündür gecmedi
mrsfly Durubusra5 ayy aynı bizdede aynısı oldu bizimde bayramdan sonra o aralarda göz iltihabi oldu işte bilmemne virüs dedi geçti ama bu kaldı bizdede 10 gün kadardır
Durubusra5 mrsfly çok geçmiş olsun yarın doktorun ne dediğini yazarsanız sevinirim aynı şekilde bende yazayim
mrsfly Durubusra5 merhaba biz doktordan geldik 3 gün daha zaditen ve netira göz damlası kullanın dedi aynı zamanda dişler de geliyormuş