Eski evimde yemek odam vardı 4 yılda toplamda 4 kere felan kullanmışımdır saçmalık evi taşırken bozdum yemek odasını sattım masayıda şu anda sadece mutfakta masam var açılıyor.zaten doğuda görev yapıyor eşim onlarda yerde yemek yemeyi çok seviyorlar gelenlere yere seriyorum mis gibi yeyip kalkıyoruz 😀😀 ferahlama geldi vallahi