kbraat benim bebegim 9 aylik o da icmiyor. Bezinde adam akilli çiş yok. Formul sut kullaniyor ona artik daha az mama daha fazla su koyuyorum bari oyle alsin suyu diye. Yemek yerken aralarda su iciriyorum anca oyle iciyor. Tatli birseyler yerse oyle de verebilirsiniz ben oyle yapiyorum. Muz yemeyi cok sever anca oyle iciyor yaninda