oğlum 13 aylık oldu emiyor bu yüzden midir bilmiyorum hiç su içmek istemiyor yani günde bi çeyrek su bardağı bile değildir her türlü muchkin pipetliyi içmeye öğrenemedi nukun damlatmaz bardağını aldım onu da içemiyor biberon kullanmadığı için hiç bu tarz şeylerde tüketemiyor ya da ben öğretemedim bilmiyorum sürekli önünde su içiyorum suyla oynamayı çok seviyor ama bu alışkanlığı nasıl kazandırabilirim ?