delirmeceler livanurvealpinannesi61 bir deniyeyim ama doktorumuz iştah açıcı diye birşey yok sadece vitamin takviyesi dedi kızım pek yemek seven birisi değil kilosuna takılmıyorum ama vitamin eksikliği olmasınıda istemiyorum teşekkür ederim
livanurvealpinannesi61 Birprensannesi____ iki çocuğuma da kullandım gayet güzel iştah açtı. Ben instagram yorumlarına baktım kullanan herkes çocuğumun iştahı açıldı diyor. Firma sahibi kendi çocuklarına da kullanıyor küçük kızı iştahsız bebekti kullandıktan sonra iştahı düzeldi. Doktorlar herşeyi söylüyor. Ben kendim denedim kızım 2 kaşık yemeği zor yerdi şimdi 1 tabak yemeği yiyor şükür düzenli kullandım inşallah sizinde düzelir
Dilruba_1 sahrabalam2 😂😂😂 ya ilahi evet kilosu da iyiymiş aslında ben de zayıf diyince 10 sandım toplum baskısı da olabiliyor herkes zayıf zayıf demişse ..
Dilruba_1 Blackberry merhaba bana da akıl verin lütfen ne yedirdiniz de 32 aylıkken 15 kilo oldu gayet iyi bence kilosu bence siz bize akıl verin biraz 😅 yemeyerek 15 se yerse neler olacak kim bilir maşallah
minikoglan Blackberry canım ben çok şey denedim argivit, grovit, polivit, zinco, spractin, zühreana ,pekmezler inan denemediğim kalmadı ama yemiyor işte 2,5 yaşında 12 kilo seninkinin kilosuda çok ideal bence boşuna çocuğun vücudunu bunlarla yorma
Blackberry minikoglan doğru söylüyorsun ben de çok şey denedim de iştahsızsa iştahsızdır yapıcak bişey yok ilaç falan da kullanırken etki ediyor bıraktıktan sonra yine aynı sürekli ilaçta kullanılmaz ki