Babyboysmother maygirl Maka_Paka Hari biraslananasi Nur2021 MinikPandam_ gunes88 silaa66 kızlar bebeğimin durumu çok şükür iyi keyfi yerinde. Peşinde koşturmaktan zaten bakamadım mesajlarınıza. Bi yerde durmuyor emekliyor. Mustelanın kremi varmış ağrı kesici gibi onu önerdi eczacımız onu sürdüm alnının yan tarafı çok az morarmış. Dr la mesajlaştık kontrol et işte kusma vs olursa getirirsin dedi. Şimdilik gayet iyiyiz. 🤲
Babyboysmother Ebrk evet öyle oldu çünkü belirttiğim gibi uyku saatiydi. Bebeğim henüz 10 aylık olduğu için uyanıklık süresi ⅘ saati geçmiyor. Yoksa bende isterdim uyumasın. Zaten o panikle o çaresizlikle ne yapacağını bilemiyor insan.