Kızlar slm bebeğim 10aylık 60 cm kadar yataktan düştü üstelik yer mermer ve halı yoktu((( bir anlık dalgınlığıma geldi, ½ dk ağladı emzirdim kafasına zeytinyağı sürdüm uyudu. Uyku saatiydi çünkü. Yoksa kontrol edecektim uyutmadan. Kusma, kanama vs olmadı ama vicdan azabından ölüyorum o an hiç gitmiyor gözümdan. Dr götüremedim eşim işte ulaşım vs yok. Kusarsa vs götürecem tabiki bi şekilde ama hiç bişey olmazsa bile (inşaalah olmaz ) yine ne yapabilirim travma kalır mı?