Cicektebenimcicekligunlerde Eşofman takımı,tayt,basic bluz, Regliyken pijama takımın ve yeleğim uzun çorpalarim 😂 Günlük makyaj yapmıyorum. Sadece göz kalemi o beni egzantrik hatun yapıyor 😂😂
Busraata33 ZeydsMom Şort crop,askılı,tayt spor giyinirim hep 😊Saçım düzgün genelde makyaj yapmıyorum evde neden yapayım 😅
bebitonunannesi_ ZeydsMom pijama ve çamaşır suyu değmiş tişört genellikle,şık olmak istersem mini etek-şort crop vs.
muhammedinannesise ZeydsMom genelde pijama takımı yazın şort askılı ya da tayt crop falan dışarıda tbi tessetürlüyüm ama evde de olsam makyaj yapıp saçımı düzeltmeyi seviyorum çnkü öyle dağınık oldum mu enerjim düşüyor
Kayra-moms1 Eşofman tişört giyerim genelde saçma sapan değil ama uyumlu ve düzgündur. Klasik anne topuzu😂makyaj normalde de yapmam kaşlarımı tararım küpelerimi takarım kahvemi içerim anca günüm öyle güzel geçer😀
ugrakyagiz ZeydsMom valla geçen farkettim kaş bıyık birbirine girmiş 2 gün aynaya bakmamıştım tabi biz annelere 1gun 2gun gibi