Pijama, tişört, swit gibi. Aralık başında Yaşadığımız yerde çok hissedilir derecede bir deprem yaşadık üstümde müsait değildi, yani müsait değilim derken ben tesettürlüyüm tişört vardı altında da pijama vardı ve üst iç çamaşırım yoktu başımda açıktı öyle çıkmak zorunda kaldım dışarı ama çok pişman oldum artık daha dikkatli giyiniyorum.