Aselerva27 ben 4 Yda hazırlanıp 92 aldım. 7 aylık bebeğim vardı ama oturup çalıştım yoksa bı programla kitapla olacak şey degil 4 ayda gecemi gunduzumu canımı koydum da çalıştım şükür emeklerimin karşılığını aldım 2 ay da ne kadar olur bilemem ama sanki yetişir gibi çünkü tüm konular bir ayda bitmişti temelim de yoktu bir ayda da ful soru ve deneme yapmış netlerimi 15 ten 75 net civarına çıkarmıştım iki ay kısa değil