Asuoyku 1prensesannesi__ Ben sağlık ocağında ki ebeye sormuştum menenjit için 1 yaşından sonra dedi. Forum da hep görüyorum daha erken de yaptıranlar var. Siz sorduktan sonra yazar mısınız olmadı bende çocuk doktoruma sorayım 😊
atlasinannesi48 Deletedmom_108 3. ve 5. Ayda yaptırmamızı söyledi doktorumuz 4.ay aşılarıyla ağır gelebilir bebeğe
MinikPandam_ Deletedmom_108 biz 1 ay arayla yaptırdık bir sıkıntı da yaşamadık. 1 ya da 2 ay olabiliyor.
kahvelisianne Deletedmom_108 ben bütün ücretli yada normal aşılarının hepsini çocuk doktorumuzda yaptırıyorum aylık kontrollerde dahil ilk oglumdada gitmedim hiç bu oglumdada gitmedim hep kendi doktorumuz
Deletedmom_108 kahvelisianne Bizde her ay kontrole gidiyoruz aşıların tarihi ile kontrol tarihimizi denk getirmedik bir türlü bu nedenle sağlık ocağında yaptırdım. Sağlıklı olsun bebişlermiz gerisi önemli değil 🌸
1prensesannesi__ Asuoyku kesinlikle yaa doktorda herseyi anlatiyorda soracağım şeyleri unutuyorum hep