Merhaba kızlar
Kızımın geçen ay (3.ayda) rotavirüs ilk doz aşısını yaptırdık.
Yarın 4. Ay aşıları olacak sağlık ocağında.
Rotavirüs 2. Dozu da alın onuda yapalım dedi hemşiremiz.
Ancak doktoruma sorduğumda iki doz arasında 2 ay olmalı diyor.
Yani 5. Ay da 2. Dozu yaptırmamızı uygun bulduğunu söylüyor.
Sizler nasıl yaptırdınız? Doktorumuzun dediği gibi olacak ama merak ediyorum. Yanlış bir şey de yapmak istemem.