Duygud eeevet valla ben de hayret ettim ama çok iyi oldu benim kilo engelim tatlı krizleri ve ekmekti. İyiyiz şuan alıştım yokluklarına da yavaştan 😊 insan bi hafif hissediyor 😊 tatlıyı bırakınca kilolar gidiyo kendiliğinden bence, he Bi de pilates yapıyorum çocuk uyuduğunda