72 ile hamile kalıp 90 la Doğuma girdim 1 hafta sonunda tartıldığımda 79.5 geldim çok sevindim 2.hafta da çıktım(hafta sonu) 81 gördüm o görüşten sonra iyice iştahım açıldı 9 aylık olacak yarın ben 83 kiloyum psikolojim 0 tatlısız duramam hiçbirsey bulamadım çikolata lokum yerim ekmek sadece sabahları iyi yerim gün içinde 3 bardak suyu zor içerim🤷♀️Yani emziriyorum ama çok az süt geliyor 15cc anca iştah aynı😂