civcivmom Sadece birkaç gün sıkıntısını yaşadım. Gece beslenmesi, emzirme süreçlerini bir anda pat diye bitirdim. Yavaşlat, azalt, sayı düşür. Hiç benlik şeyler değil. Sabrım yok. Zaten bence pat diye olmalı ki çocuklar bebekler idrak etsin. Azalarak olan şeyleri çocuklar inat ediyor. Kabullenmekte zorlanıyorlar. Mesela 1 ay oldu uyku eğitimi vereli. Doğduğundan beri ayakta sallıyorum. Salla dur yapın diye söylüyor uyku eğitimi verenler. Ben pat diye kestim. Konuştum anlattım. Uyuyana kadar yanında kaldım. Başında bekledim. 3 haftaya idrak etti. Artık odasına yatağına koyuyorum. 10 dakika da kendi kendine uyuyor. Önemli olan biz annelerin kararlı olmaları. Çocuk annenin vijdanı ile çok güzel oynuyor ağlayarak. Anne dirayetini kaybetmezse, taviz vermezse çocuk alışıyor ve biz anneler için hayat kolay ve kaliteli oluyor.