civcivmom benim oğlan da 15 aylık. Biz yaşına girince gece emzirmeyi kesmiştik, 1 hafta ben salonda uyudum, oglanla eşim ilgilendi. Her uyandığında su teklif etti, tabii ki zor bir süreç, 1 haftanın sonunda ben devraldım, ben de de bir süre zorladı ancak sonrasında alıştı. Şimdi özel bir durum olmazsa (hastalık, diş vs) gece 1-2 kez uyanıyor ama su içip geri uyuyor. Emzirmeyi de 14 aylıkken sabır taşı ile kestim. 2 gün zorlandım. Şuan çok şükür boğazı da cok iyi, emzirmeyi kestikten sonra iştahı da arttı.