DevosMom cennet3534 3 ay 9 günlük oğlum. Ankara’da yaşıyoruz. Ağzı laf dolu derler ya tam olarak öyle beyefendi gülücükler konuşmalar agulamalar bitmiyor. Çok hareketli yüzüstü yattığında ayaklarıyla kendini ittire ittire konum değiştiriyor 😂😂😂
cennet3534 DevosMom DevosMom bizimkide öyle gerçekten yaa ben diyorum ki aynı ay olan anneler konuşalım ek gıdaya geçeceğiz yakında neler yapacağız alacağız bilgi alışverişi yaparız
tazelianne cennet3534 3 ay 20 günlüğüz Tekirdağ dayız, her saniyem oğlumla geçiyor☺️ Birde uyutmaya çalışmakla😂
DevosMom cennet3534 ay iyi yapmışsın valla. Keşke daha rahat konuşabileceğimiz farklı platforma geçebilsek ama yasak .
MRVATL devrim_gnl valla güzel gidiyordu ama son zamanlarda uyuyamıyor derin dalamıyor uykuya yorgun ama uyumak da istemiyor bilemedim sizde de var mı böyle şeyler
ahsen57 Kızlar bzm kız eli sürekli ağzında yani elinimi keşfetti yoksa damaklari mi kaşınıyor bunu birakrmi huy edinir mi acaba ya
devrim_gnl cennet3534 3 ay 18 günlük bizde, almnyadayiz gündüz , uyumak istemeyen bebdmle nasıl akşam oluyo anlmiyorum. Ayakta sallasam uyuyor indirince uyaniyo bekçilik bekliyo herhal prenses
ngp devrim_gnl bende yanından kalkınca uyanıyor hemen hiç bir şey yapamıyorum uyanıkkrn hep kucak uyurken hep yanında olmam gerekiyor unarım düzene biner.
ngp sadeturkkahvesi11 2 ay 3 haftalıkken daha rahat çıkarmaya başladı. Önce ağlardı susturamazdım gazını çıkarana kadar şimdi de bazen uykudan uyanınca falan rahatsız oluyor ama çıkarabiliyor hiç yoksa gazını. Merak etmeyin bende hep bakardım ne zaman geçecek ne yapsam iyi olur falan sabır tek çözüm. Kimyon ve rezene çayı içiyordum masaj yapıyordum bir nebze kolaylıkla çıkarsın diye raz faydası oluyordu sanki. Çok gazlı bir bebek hala öyle ama biz rahatladıysak kesin sizde rahatlarsınız.
cennet3534 Pembebeyzmavi 3ay4günlük bizimki yavaş yavaş açmaya başladı bizim parmaklarımızı tutuyor sımsıkı bi şekilde oyuncak veriyorum 3 4 dakka tutuyor
Pembebeyzmavi cennet3534 benim bebeğim parmağımı tutuyor ama bilinçli yaptığını düşünmüyorum henüz ellerini keşfetmedi
ngp devrim_gnl maalesef ya birde ameliyat falan geçirdi çoklu besin alerjisi falan var yanımda yatırdım hep şimdi de yatsa olmuyor yatmadan olmuyor 15 20 dk da yemek yapmaya çalışıyorum hemen doğrayıp o kucağımdayken tamamlıyorum. Acaba ileride güneşli günler var mı? 🤣