cennet3534 Neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor benim 3ay4günlük kızım var İzmir’de oturuyorum siz napiyosunuz
sadeturkkahvesi11 cennet3534 Lina_382 esraes Biz daha yeni 2 aylık olcaz ama merak ettiğim şey şu gaz probleminiz ne durumda azaldı yada geçti diyin lütfen 3. Ayı iple çekiyorum bu gaz problemi yüzünden 🤦🏻♀️
Kelebeksevenat sadeturkkahvesi11 kızım 3 ay 8 günlük aşırı gazlı bit bebekti üçüncü aya girmemiz ile çıkarmaya başladı gazını. gaz damlasını vermiyorum artık önceden sürekli gaz damlası veriyordum
ngp sadeturkkahvesi11 2 ay 3 haftalıkken daha rahat çıkarmaya başladı. Önce ağlardı susturamazdım gazını çıkarana kadar şimdi de bazen uykudan uyanınca falan rahatsız oluyor ama çıkarabiliyor hiç yoksa gazını. Merak etmeyin bende hep bakardım ne zaman geçecek ne yapsam iyi olur falan sabır tek çözüm. Kimyon ve rezene çayı içiyordum masaj yapıyordum bir nebze kolaylıkla çıkarsın diye raz faydası oluyordu sanki. Çok gazlı bir bebek hala öyle ama biz rahatladıysak kesin sizde rahatlarsınız.
senkendinideligibiyaptinya sadeturkkahvesi11 gelecekten yazıyorum😂😂 azalıyor biz aşırı gazlıydık tamamen bitmiyor ama artık kendi rahatça çıkarabiliyor bazen zorlandığı oluyor ve kendi gaz çıkarmaya başladıktan sonra neden o kadar sıkıntı yaşadığınızı anlayacaksınız resmen içlerinde volkanlar var😂😂biz kendi çabamızla çıkardıklarımıza gaz demeyelim büyük insanlardan çok gazlı oluyorlar neden o kadar sancılandığını yeni anlıyorum ı zamanlar gazını çıkarıyorum hala neden ağlıyor diye düşünüyordum bizim yardımlarımızla çıkan gaz devede kulakmış
Newmomm345 3 ay 18 günlük sürekli kucakta gezmek istemesi dışında bir sorunumuz yok şuan çok şükür 😂💙
neslihanada Sürekli kucakda gezmek istiyor alışmasın diye mümkün olduğunca ana kucağında oyalıyorum 2 dk gezdirip çok tutmuyorum gazımız dahada arttı ♥️
ngp cennet3534 biz yarın tam 3 aylık olacağiz eskiye göre daha iyi hala zor ama çoklu besin alerjiniz var bizim.
nsrn46 cennet3534 3 ay 12 günlük erkek bebe anasıyım yanında bir tane de 20 aylık erkek bebe olunca hayat çok zor 😄
Turan2211 3 ay 13 günlük bizimkide erkek sürekli kucakta ve durmak ve oturmak istiyo ayakta tutmamızı istiyo gaz sorunumuz geçti çok şükür hareketlendirdi için kendi rahat rahat çıkarıyo sünnetimizide 5 gün önce olduk rahatladık 😂