Ben monovit kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım içeriğini de okudum herhangi bir katkı maddesi yok. Doktoruma sordum hiç bir sakınca yok kullanabilirsin dedi o yüzden devam ediyorum kan ilacınızda tahlil yaptırıp gerek duyarsak kullanacağım onu icran alırım