28 aylık 13 kilo bence çok iyi ya . Canınızı sıkmayın . Sağlıklı beslendiği için zayıf diyin . Ben öyle diyorum 😀 büyük oğlum 6 yaşında 18 kilo . Küçük oğlum 25 aylık 17 kiloydu 2 yaş kontrolünde . Her çocuk bir olmuyor kardeş bile olsa . Canları sağ olsun . Zayıflık bence çok daha iyi çocuklarda . Rahatça koşup oynuyor terlemiyor 😀 çok esnek mesela büyük oğlum . Küçük kilolu olduğu için hantal 😀