H_e Ben artık kafayı yiyeceğim.. 28 aylık bir oğlum var. 13,5 kg.. her gören zayıf diyor her gören bu çocuk niye böyle zayıfladı diyor.. biri bacağı ince diyor biri kol bilekleri ince diyor. Hayır normal desem de bir süre sonra bende kafaya taktım ve bu durum beni artık çok yordu..
aura_meselesi_bu_sekerim H_e 17 aylık oglum var yeni 10 kg oldu Bana da deniliyor böyle şeyler ama Verdiğim tek cvp CANI YERİNDE OLSUN YETER ise yarıyor sizde böyle yapın 😊
theblackvirgo H_e ağızlarını bantlayin boş yapmasınlar kız sen ne takiyon kendi bebelerine baksınlar hshahah
Dogadilara H_e 29 aylık kızım 14 kilo banada deniyor doktor boyu kilosu ideal boyu uzun diyor millet zayıf diyor 😂
Eda6714 H_e benim büyük kızım da 13 buçuk kilo doktor 2 kilo önde bile demişti bana hiç bir şey yememesine rağmen zayıf değil bebeğiniz insanları umursamayız herkes bir şey der maalesef
H_e aura_meselesi_bu_sekerim inanın hep cevaplarını verip susturdum. Ama artık bu durum içime çok yer etmeye başladı. 😔
aura_meselesi_bu_sekerim H_e asla kafanıza takmayın emin olun kilosu olunca da OBEZ mi diyeceklerdi Çok yedirme iyi değil diyeceklerdi
agzimizintadikacmasin H_e canım 30 kg olması lazım ya illa obez olacak sonra da bu çocuk şişman diyecekler boş ver sağlığı yerindeyse umursama asla💐
Yavrularim2 27 aylık oğlum da 13.7 falan gayet iyi aslında benimde kızıma küçük diyorlar zaten erken doğdu zayıftı anca kilo aldı 8 aylık 7.8 kilo falan bu çocuk çok zayıf çok küçük diyorlar bende minyon bi bebek ama gayet sağlıklı diyorum
Edo_yekta12 H_e doğduğu günden beri bu cumleyi duyuyorum. Sütün yaramıyor,erken mi doğdu bu çocuk. Bide tombik olsa nasıl güzel olurdu. Sütü kes mama ver. Sütü kes sadece ek gıda alsın. Artık yildim böyle insanlara ağzının payını vereceksin ama yine anlamıyorlar. Doktordan daha iyi biliyolar. Sağlıklı olsun yeter zayıf olsa da önemli değil ama halk arasında kilolu bebek saglikli zayıf bebek sağlıksız algisi var ne yazikki. Benim bebeğim daha çok boyuna veriyor mesela bide çok hareketli ayriyeten anne baba olarak bizimde kucuklugumuz öyleymis
minikoglan H_e 2,5 yaş 12,5 kilo bende çok takıyorum ama yok yemiyor neler neler denedim olmuyo malesef
balmom59 H_e öyle söyleyenlere evet diyet uyguluyoruz kilo almasın diye de bazı insanlar dalga geçilecek beyine sahip çünkü
bbren H_e aynı durum bizde de var 😅 her gören çok zayıf günden güne eriyor çocuk diyorlar. ..ben bakamiyor ozmn al bide sen bak sana zahmet .2güne kalmaz geri getirrsin diyorm 🤣
gamzeyrliky H_e kız hiç kafaya takma benim kardeşim 2008 doğumlu küçükken aşırı zayıftı poposunda don durmazdı 😅😅 bir ara kilo aldı büyük adam pantolonları alıp paçasını kestiriyorduk başka şekil olmuyordu . Sonra bir boy attı kalıplaştı 1.75 frln yakın boyu var şuan. Hiç takma boşverrrr . Almayan bebe almıyo benim oğlumda dünyaları yer almaz napalım olan buu👀 kilo almayan bebeğe zorla nasıl kilo aldırıcaksınn ki . Saglıklı olsunlar kilo boşş yani . Benim oğlumdan da bir ay büyük tanıdıgımın oğlu var bebeği görsen yumak gibi 9 aylıktır 12 kg vardır ama şimdiye kadar sesini duymadım hareketler desen aşırı yavaş bakışları bile tuhf yani . Tüm kilolu bebişler öyle olmaz ama annesi babası dayıları da onunla övünüyor çok sinir oluyorum . Bi kez oğluma yanlışlıkla vurdu çocuk onla övündüler olan seninkine pldu feln diye . Çocuk bunlar dayip geçtim . Önemli olan saglık ve bunu kafasına beynine sokamamış bazı insanlar var anneleri üzdüğüni bilmeyennn yada bilerek yapannn….🤮🤮🤬🤬🤬
livanurvealpinannesi61 H_e 28 ay 13.5 kilo Az değil ki gayet iyi boyu uzun ise o yüzden olabilir benim oğlum 17 kilo bakınca zayıf görünüyor her çocuk tombik gözükecek diye birşey yok yani. Kilosu iyi az değil.