Abc_1010 nebutantana30 yani eşiniz anladığım kadarıyla size iyi davranıyor belki de bu yüzden istemiyor gitmenizi. Belki ben varım ben ona iyi gelirim düşüncesi vardır eşinizde. Benim gitmem lazım aslında ama mümkün değil işte.
ilosunuz1 Abc_1010 çok ama çok kirildiysam uzulduysem direk kendimi suya atıyorum yani banyoya su beni çok rahatlatıyor sanki üstümden yük kalkıyor. Daha sonra kendime bakım yapıyorum maske yapıyorum kendime iyi gelecek şeyler sonra kahve mesela en sevdiğim şeydir tek başıma ortam yaratıp kahve içerim. Daha sonra yatağıma girer uyurum. Sabah uyandigimda hafiflemiş daha sakinleşmis olurum.
nebutantana30 Abc_1010 yani tabi ki eşimle de aram iyi olmasa tamamen kafayı yerdim sizinde eşinizle ilgili galiba o yüzden bu duruma çok fazla yorum yapamıyorum inşallah mutlu olursunuz
Abc_1010 Cicektebenimcicekligunlerde ilgisiz ve tahammülsüz. En ufak bir şeye sert cevap verir ama kızmaz. Tuhaf işte. Ben bana karşı naif olsun,düşünceli hassas olsun istiyorum ama ona kalsa hep abartıyorum hep kavga çıkarmak istiyorum. Evlilik zor iş
Cicektebenimcicekligunlerde Abc_1010 Karakteri sert ve duygularını yansıtmayan biri galiba.. Evet evlilik zor yılları birlikte geçirmek kolay mı.. İnsan yeri geliyor.Anne ve kardeşiyle fikir ayrılığına düşüyor. Erkek kadın düşünce yapısı bambaşka.. 🙂
deleted20517 Abc_1010 kendimi kötü hissettigim zaman eğer fırsatım varsa mutlaka uyumaya çalışırım sakinleşmek için diğer türlü kocamın burnundan getiriyorum,yani ufak bı tartışma dahi olsa büyütür uzatırım o yüzden önce uyumam lazım sakın olabilmem için 💅🏻