Abc_1010
Uzun zaman olmuş aslında birbirinizin huyunu çözmüşsünüzdür.
Neyi neden yaptığını,damarını birbirinizin bilirsiniz.
Karşınızdakinin olduğu gibi kabul edip sevmek biraz daha toleransli olmak gerekiyor.
Yıllar geçtikçe alışıyor insan birbirine..
Hiçbir sorunu konuşmadan,sorunu çözmeden kapatmayın.Sonra daha büyük bir sorun olarak karşınıza çıkar.İletisimsizlik evliliğin bitmesine en büyük sebep..