rozeriin canım ben kızımda hep molfix kullandım çok çok memnundum ama 13 yıl önce şuanki oğlum 11 aylık bu oğlumda ilk 6 ay memnun kaldım ne zamanki ek gıdaya geçtik molfix pişik yaptı bezde bir tuaf anlıyamadım şiddetli hemde pişik yaptı ciğer gibi oldu yavrum 1,5 ayda geçmedi doktorumuz sleppey önerdi 5 numara kullanıyorum şükürki geçirdi pişiğini her seferindede zeytinyağı sürüyorum altına …Birde burda goonu önerdiler oda pişik yaptı şuan şükür sleppey iyi Baby turco diyorlar birde deniyerek anca öğreniriniz👀