rozeriin bende molfixe ilk başladığımda pişik oldu ama o zaman ıslak mendılı de değişmiştik anlayamadım bezden mı değil mi diye bi kaç daha bez denedikten sonra tekrar molfikx aldırdım 2 aydır molfix kullanıyoruz sızdırma da yapmıyo pişikte ben memnunum alt değişiminde atını iyice kuruladıgınızdan emin olun bi de duştan sonra bez takınca daha çok pişik oluyor sanırım onu fark ettim iyi kurulamak gerekiyor