nadidelifora Ozlem35erdemir persentile baktınız mı. Kız mı erkek mi sizin boyunuz nasıl anne baba olarak. Kaç cm doğdu. Doktorunuza sordunuz mu?
hallooo Ozlem35erdemir normal benjm kizimda uzundu bebekten doktor kemik gelisimi daha onemli derdi..suan bahsetmim nazar degmesin kizima goren kizim.olduguna asla asla inanmiyor..sokakta anne dediginde herkes şok 😊😊😊
nadidelifora Ozlem35erdemir e tamam o zaman normal demekki😄 persentilde en üst sınırda. Büyümenin yavaşladığı dönemler de oluyor. Dengeler bir yerlerde. Sağlıkla büyüsün.
SevimliHayaletCasper Ozlem35erdemir benim kızımda persentilde hep en üst sıradaydı 2 yaşa kadar Şuan 6 buçuk yaşında ve sınıfta kısalar arasında
uykumvaarr Ozlem35erdemir benim bebeğim 49 cm doğdu 9 aylıkken 76 cmdi, genetik yani olabilir normal bir şey
Meri-Mel Zinnetnur Anormal diye bir şey demedi ama eşim de ben de kisayiz zaten bir de çocuk da minyon anne sütü de alıyor yemesi de kötü değil yani başka ekstra ne yapılabilir bilmiyorum
Zinnetnur Meri-Mel genetik faktörler çok etkili işte bizim fıtratımızda var hep kıyaslama yapmak malesef sağlığıyla ilgilş bi problem olmadıkça olsun 70 cm olsun 80 cm ne farkeder 😀