terazikadini asla öyle değil ben att çıkışlıyım att olarak atanmak için bir kere KPSS den çok yüksek yapman lazım istasyonda çalışmak hastane de çalışmaktan çok daha zordur güvenlik açısından da yaptığın iş açısından da
Att leri genelde şöfor olarak kullanırlar bütün ayak işlerini yaptırırlar
Att olacağına anestezi oku mis gibi