terazikadini Liseyi açıktan bitirdim att olmak istiyorum ama üniversite okumam şartmı sınavlara girip olabilirmiyim yoksa üniversite bitirip öylemi att olabilirim bu konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz ?
Sahingiller_2 terazikadini Canısı şöyle söyleyeyim Eskiden Sağlık Meslek Lisesi’nde 112 bölümünde okuyan kişiler ATT mezunu oluyorlardı şimdi sağlık meslek liselerinde bu bölümler kalktı ve üniversitlerde iki yıllık bölüm okuyup paramedik mezunu oluyorsun. Yani kısaca senin ambulansda calışabilmen için iki yıllık paramedik bölümü okuman lazım
terazikadini Sahingiller_2 teşekkür ederim peki her üniversitede varmı paramedik bölümü istanbulda yaşıyorum üniversiteye dair hiç bilgim yok 0 dan başlayacağım üniversite sınavı ÖSYM mi acaba
Sahingiller_2 terazikadini canısı tyt ile alıyor yani benim zamanda öyleydi bende o bölümü okudum. Çoğu üniversitede var araştırıo bakman lazım
terazikadini Sahingiller_2 nasıl bir yol izledin peki kısaca anlatabilirmisin üniversiteye girmek için sınavlara felan nasıl hazırlandın
Sahingiller_2 terazikadini canısı tabiri caizse eşek gibi çalıştım. Ben zaten lise hemşirelik bölümü mezunuydum saglıktan devam edıp hemen atanmak istiyordum. Yani oturup calısacaksın. Benim hangi dersten eksiğim varsa ona daha çok yöneldim
terazikadini Noname21 sağlık sektöründe prof da olsan adam yerine konulmuyorsun zaten hemşirelik istiyordum hastanede çeşit çeşit manyakla uğraşmaktansa att olmak daha cazip geldi onunda bi farkı yok ama en azından hemşireliğe göre bi tık daha rahat
terazikadini Sahingiller_2 çalışmaya başlayacağım ama benim sayısalım kötü bir hoca eşliğinde çalışıcam bir süre
terazikadini Sahingiller_2 evet biliyorum ataması az atanana kadar bildiklerimi bile unuturum belki ama olsun yinede
Zeliff terazikadini kardeşim şuan üniversitede paramedik okuyor. Bölümü bitirmeniz gerekiyor eskisi gibi değil şimdi. Cidden tuhaf vakalar üzerinde çalışıyorlar uygulamalı işlenmeden yapılacak iş değil gibi. Tyt’den alınıyor kardeşim bütün sosyal hayatını bıraktı neredeyse ders çalıştığı dönemde.
terazikadini Zeliff öyle ama çok zor bir bölüm benim sayısalım kötü hoca eşliğinde başlayacağım çalışmaya biraz yöneldikten sonrada kendim asılıcam derslere