Deletedmom_110 cevriyeee ben yazdım ama bazısını çizdim kabul olur inş gül ağacının oraya gömdüm bahçem de asmadım ama😩
cevriyeee Deletedmom_110 siz dileyin olur insalalh benim annem yıllar yıllar önce yaptı ne dilediyse oldu yani kalpten istemek önemli demekki diyorum :)