konusamiyorumyalnizcaforum Kızlar bu bi ritüel falan mı ya dinen bi yorumu var mı merak ediyorum çünkü kağıda olmuş gibi yazılıyor gömülüyor falan dini açıdan açıklayacak birini biliyosanız yada bi bilginiz varsa etiketler misiniz rica etsem
cevriyeee konusamiyorumyalnizcaforum dinen yorumunu bilemiyorum tam ama annem yıllar önce yapmıştı ne dilediyse oldu birebir
ondii konusamiyorumyalnizcaforum ayy ben de bu sene ilk defa yapıcam dinen yorum yapamam ama dileklerin kabul oldupunu söylüyolar. Ben de boş kağıda dileklerimi imgeledim toprağa gömücem bu akşam yarın çıkarıp suya atıcam bakalım heyecanlı (:
Mnli konusamiyorumyalnizcaforum balkanlarda ve balkan göçmenlerinde çok inanılan bir gelenek biz her sene yaparız anneannemin annesi de yapardı rahmetli dinen bir sakınca olduğunu düşünmüyorum çünkü tanıdığım çok dindar insanlar da yapıyor bu şekilde yapıyorum pek çok dileğim de gerçekleşti
cevriyeee defmommy dileklerinizi bir kağıda yazıp çiziyorsunuz sonra gül ağacına asıyorsunuz sabah ezanında alıyorsunuz internette daha farklı yazıyor ama annem bu şekilde yapmıştı oldu ne dilediyse veya anneciğimin gercken kalbi çok temizdi dilekleri oldu :))
hbbplt cevriyeee sabah ezanından sonra almam şart mı ertesi gün normal bir saatte uyandıktan sonra alsam yeterli mi
Efy Annemde gül ağacın dibine istediklerini bıçakla çizerdi duada ederdi dinen sakıncası var mı bilmiyorum
Deletedmom_182 konusamiyorumyalnizcaforum geçen yıl bir kağıda çocuğum olsun yazdım sonra kağıdı katlayıp terasın bir köşesine sıkıştırdım o gece kapıyı yada bir camı açık bıraktım inanışa göre hızır aleyhisselam eve girip dileği gerçekleştirebilsin diye şimdi bebişim 35 günlük geçen yıl bunu yaptığım sıralar bebeğinin olması zor demişlerdi oldu çok şükür bu yılda yapacağım🥰
cevriyeee Elfbsra gül ağacı olması gerekiyor malesef ben öyle biliyorum yani benimde etrafımda yoktu yapamadım