peraninnannesi uyurken ne kadar emdiğini, doyduğunu anlamıyor olabilir, fazla geliyordur belki. Kilo almıyor dediğiniz için reflü mü acaba dşye düşündüm doktor bir yorum yaptı mı?
Bir de yalnız değilsiniz benim bebeğim 5 aylık ilk zamanlar hepimiz için çok zor, üzmeyin kendinizi, bir şekilde büyüyecek kilo da alacak :) Siz de bu hayata yeni alışıyorsunuz bebeğiniz de, onlarla beraber öğreniyoruz. Kusma benim bebeğimde de çok oluyordu, o da doyduğunu bilmiyordu, ağlıyordu uyumazdı aç sanırdım mama verirdim emzirirdim bu sefer de çok gelirdi kusardı. Şimdi hepsi geride kaldı, zamanla ne istediğini neyin neden olduğunu çözeceksiniz. İçiniz ferah olsun 🙏🏼 bunu dert etmeniz bile ne kadar iyi bir anne olduğunuzu gösteriyor ☺️ üzülmeyin, sabredin, bu günlerin geçeceğini bilin, çözüm bulunur her şeye 🙏🏼