senkendinideligibiyaptinya bunemeselaa evde uyuyan biri varsa adaçayı defne yaprağı yakmayın diyorlar canım
Deletedmom_106 mylittlebabbym memlekete geldim bebeto yetişemiyorum hiç bi yere 🤣 resmen bin parçaya bölünüyorum. Şmdi Eylül ü uyutuyorum ondan alabildim telefonu 🤦🏻♀️
DerinTuana Sabahtan beri kızlarla unutmayalım yapalım diye konusıyoruz.Ama su an asagı inmeye acayip üsenıyorum.Bu sene pas geciyorum.
mylittlebabbym DerinTuana olsun. Yinede tüm dilekleriniz henuz kalbinizden dile düşmeden kabul olsun inşallah.🤍
Hividar Babaanne anneannemden yıllardır yapıyorlar gül yoksa bir kase suya kağıdı koyup cam kenarına bırakıyorsunuz bı sonraki gün suyu gül ağacı yoksa da herhangi bi agacin toprağına kağıdı gömüp suyu dönüyorsunuz
Dondurmalikahve mylittlebabbym Dün dua zincirine katıldım. Bugün de kağıda niyetimi yazicam bunu uyuduğumuz oda da saklıyormuşuz gül suyu serpin kağıda diyordu sonra 41 defa okuyacağım dua var. Sonra da dileğimi olmuş gibi kabul edicem. Gece yapamadım bugün de yapılabilirmiş. Dua zinciri de 1 hafta devam edecek. Bakmak isteyenler için mutlusanalp hesabı.
mylittlebabbym cahillesohbetikestim sağlık olsun bebeğim. Sen yinede dileğini içinden dile elbet kabul olur.🤍
Kocamdaaakocammm cahillesohbetikestim Kız sen benim msjlari görmüyor musun yoksa görmemezlikten mi geliyorusun
Kocamdaaakocammm cahillesohbetikestim Kız her postuna altına senin yorumlarına yorum yazdım hiç birine cvp vermedin
cahillesohbetikestim Kocamdaaakocammm ay özür dilerim aşkım görmedim ben hiç napıyorsunuz papayla mami nasıl koca adam olmuşlardır☺️🥰❤️