buzprensesi doğum yapalı 7.5 ay oldu hala his yok. Spor yapıyorum karın çalışıyorum asla ama asla bir acı hissetmiyorum. Doğal olarak bir gelişme de görmüyorum. Haliyle orada hala bir doku oluşmadığını düşünüyorum. Nereye gitti benim parçalarrıııımmmm😂😂😂