buzprensesi Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu ancak dikiş bölgesinde hissizlik var kimse bu durumdan bahsetmemişti kalıcı hissizlik oluyor mu yoksa sadece bende mi var?
ikiaslanannesi Piaaa peki adet ağrınız oluyor mu. Benim normalde adet olunca aşırı karın ağrım oluyordu. 2 normal doğum yaptım ağrım hep oluyordu adetken. Ama 3. Doğumum sezaryen oldu ve adet ağrım kesildi. Acaba karnımdaki hissizlikten dolayı mı
Piaaa ikiaslanannesi hala adet olmadım 🙈 bence de hissizlik kaynaklı olabilir. Bildiğim kadarıyla iki aşamalı dikiş atılıyor. Karnın iç katmanları da dikişli o yüzden olduğunu düşünüyorum
Tugbaduru4 buzprensesi kalıcı değil ama uzun sürüyor geri gelmesi ilk oğlumda iki sene kadar sonra normale dönmüştü şimdi ikinci üç aylık oldu yine aynı iki üç seneyi buluyor yani o hissizliğin gitmesi
Keremlihayat Üç buçuk ay oldu büyük oranda hissiz ve bir bölge de böyle şiş gibi, böyle kalacak galiba bu göbek. Eski kıyafetlerim oluyor ama sadece göbekten sıkıyor 🙃