berilla7 aslında çocuğunuzu doğurtup küvezde takip eden doktorun bu durumu takip edip, normal ya da değil diye yönlendirme yapması lazım. Benim bebeğim de 30 haftalık doğdu 5 ay içinde döndü ama 17 aylık yürüdü. Anlatmak istediğim doktor belirli bi yerlerine vurup, sinir sistemini uyarıp normal olup olmadığını anlamıştı