Kızlar merhaba,
Oğlum 6 ay 12 günlük , 33 haftalık doldu prematüre geldi yani 2 ay erken doğum yaptım ,
Şuan 6 aylık olmasına rağmen hala dönemiyor o aylık olanlar hep dönmüş duyuyorum benim ki henüz dönemiyor prematüre olmasından kaynaklı mı bilmiyorum nörolojiye götüreceğim fakat hafta içi gelene kadar kesin kafada kurarım o yüzden size de sorayım dedim normal mi bu durumu yaşayanlar varmı ?