Serap1234 benim de ilk günler oldu .. 40 derece ateş halsizlik ve bildiğin yaptığım yerden kalkamadım..yanlizdik bebeğime kimse yoktu yanımızda, eşim de işteydi.. inan kalkıp emziremedim bile eşim gelene kadar .. eşim geldi bebeği göğsüme verdi emzirdim .. sonra sıcak havlu yaptırdım ,sıcak suyla yıkadım kanallar açıldı böylece.. kalan sütü sağdım sabaha kadar elimle masaj yapa yapa.. sabaha geçti ateş.. emzirebildigin kadar emzir gerisi mutlaka sağ yapabiliyorsan elinle yap.. seninki biraz daha ilerlemiş galiba ..doktora danışman gerekebilir