Canım ben de mastit olmuştum 39 dam düşmedi ateşim sürekli buzluğa lahana yaprağı koyup göğsüme koydum zeytinyağı ile masaj yapıp sıcak havlu koydum doktora gittim genel cerraha ultrasona girdim oradaki doktor mastitin en az 3 hafta antibiyotik kullanılarak geçtiğini söyledi ama bu yaptıklarımda baya hafifletti. Ayrıca sürekli sağ ben sağarak boşalttım ateşim olmadı sağdıktan sonra