NatashaRomanoff bitboylum Allah evladınızı size, sizi Ona bağışlasın. Yaşadığımız her şey netice de bir tecrübe. Umarım bundan sonrası güzel olsun 🙏🏻🌸
Sese NatashaRomanoff şuanda aynıyım işin garip tarafı🤣🤣🤣🤣 çalışan bir annem gurbette bir babam iki küçük erkek kardeşim vardı en küçük iki yaşındaydı diğeri beş ben 7🤣🤣🤣🤣 ve annem bizi bırakacak kimse olmadiği için yazları bana bırakır tarla bahçe işine giderdi düşünün 7 yaşımda iki çocuk bakamaya çalışırdım. Kışın babam evde olurdu o bakardı . Ama ne annemin ne babamın nede kardeşlerimin hakkını yiyemem aslaaa emeklerimi yok saymadılar. Küçük kardeşim 23 yaşinda bana anne der halaaa 🤣🤣🤣🤣küçükken anne diyordu 🤣🤣🤣 ama ne maddi be manevi hiçbir kısıtlamam olmadı annem büyüyünce her tura yazdırdı beni Türkiye’de gitmediğim yer sayılıdır. Üniversite okuttular babam hala daha harçlığımı verir kardeşlerim alo desem uçar gelir. Ama ben nedense böyle donuk bir insanım sadece ev işi yaparken mutlu oluyorum ve sanki bu benim görevim miş gibi geliyor. Annem hep derdi ne hataya düşersen düş arkanda dağ gibi annen var asla korkma ❤
Maka_Paka NatashaRomanoff Şu bencilliği bırak, ailenin kıymetini bil.Yarın öbür gün kocaya gidince özleyeceksin 😂
NatashaRomanoff Maka_Paka Bekarlık sultanlık, çocuksuz evlilik bekarlıkmış 😆 O keşkeler bende de var. Neden daha fazla yan gelip yatmadın nedeeeen diyorum bazen kendime 😁
buglemss NatashaRomanoff Allah razı olsun gerçekten insanın birinden şöyle iki kelşme motive edici şeyler duyması o kadar kıymetli ve güzelki benim için
NatashaRomanoff buglemss yani hepimiz insanız. Herkesin yaşadığı kendine ağır. Birbirimize destek olmalıyız. En azından herkes duygusal olarak destek verebilir birbirine hiç zor değil bu aslında. 🙏🏻
NatashaRomanoff [silindi] bende aynıydım ama şimdi dinlendiriyorum kendimi. Saçları kısalttım düzenli uçlardan aldırıyorum. Kendi haline bıraktım. Kızımı büyütünce kaldığım yerden devam ederim mi bahacazz 😅
NatashaRomanoff Birdunyabircennetannesi Benimde gözlerim doldu sayenizde. 🫂 Hayat hepimiz için farklı bir serüven. Allah sabır versin yaşadığınız her acı için. Şimdi ama yavrunuza tutunun. En çok onun size ihtiyacı var 🩷
buglemss NatashaRomanoff aynen öyle çok doğru söylüyorsunuz . Bir şey söyleyeyim mi size hiç tanımadığım siz bile yanlış anlamayın bana iyi gelip moral olabiliyorsunuz ama benim annem ne yanımdayken ne uzaktayken bana hiç iyi gelmedi gelemedi böyle düşününce kötü hissediyorum
deleted20517 NatashaRomanoff başlığa göre yorum yapıcam,şuanda gencim yani😂, şuan ki kendime söylüyorum kimseyi dinleme hayat senin hayatın ve kendin istedigin gibi yaşa,kizinada bol bol sarıl çünkü ilerde kocaman genç bir kız olucak bu günleri özleyeceksin☺️
NatashaRomanoff deleted20517 Yaş 18se lütfen dediğinizi yapın. Hatta burada herkesin yazdığına da göz atın ki not edin 😁 Benim yaş 32 tecrübeler konuşuyor bu postta 😆
[silindi] NatashaRomanoff Hamile kalınca ellemedim. Doğum yaptım ellemedim. Birden boyatma perileri geldi. Gittim kızıla boyadım. Ne alakaysa 😀😀 onun üstüne üç renk daha geçtim. Bakalım ne zaman yanacak 🥲
One-life NatashaRomanoff söylicek çok şey vardır mutlaka ama 30 yaşına gelmiş birine 18 yaşa dönme fırsatı verilse herkes iyi bi meslek sahibi olur, sağlığına dikkat eder, iyi arkadaşlıklar edinir, ailesinin kıymetini bilir, kendine uygun biriyle evlenirdi
NatashaRomanoff One-life çok doğru 👏🏻 ayrıca kendim için şunu da söylemek isterim. Sigaraya 20 yaşında başladım şaka gibi. 18 yaşımda bu konuda da uyarırdım kendimi. Sakın ama sakın içme derdim. Bırakmak isteyip bırakamayacaksın iraden zayıf biliyorsun derdim. Başlamayı düşünen varsa kamu spotu olsun bu da 🫰🏻
NatashaRomanoff [silindi] yaa yanmasın aman aman 😅 benim yandı wag maşa ile ama saçım rengarenkti tabi. Şimdi bir senedir toparlanacak diye bekliyorum 🙃
One-life NatashaRomanoff bende 19 yaşında başladım şuan pıhtılaşma bozukluğum var akciğerlerime pıhtı attı kangren oldu bi kısmını kaybettim sigara dumanında kalmamam gerekiyorken ben bir paket içiyorum bırakamıyorum doktorum içtiğimi bilse ilgilenmez benimle yazarken direk bu aklıma geldi zaten içmeyen başlamasın nolur
mybabyberatiko NatashaRomanoff hiçbir şey için acele etme olmuş ve olacak olana üzülme sadece yaşadığın anın tadını çıkar.. demek isterdim ♥️
NatashaRomanoff mybabyberatiko “Acele etmemek” … Gerçekten de o yaşlarda ne kadar aceleci olduğumu hatırlattınız. 🙏🏻🌸
[silindi] NatashaRomanoff Ben güzel toparlamıştım. Kendi saç rengimde güzel. Ama işte bu batağa 16 yaşında başladım. Çıkamıyorum🥲