kirikkalp arka dişleri çıktığı için çok istahsizdi sadece devam sütü iciyordu. Ek gıdayı hep tüküruyordu. OMEGA ya başlayalı devam sütünu bıraktı ve iştahı açıldı yemek ve kahvaltı yemeye başladı hatta bu kadar kısa sürede etki edeceğini düşünmemiştim. Arkadaşlarım da kullanıyor birinin çocuğu da aynen benim bebeğim gibi iştahı artmış ama diğerinin aynıymis.